viernes, 3 de abril de 2009

BACKUP

Fa pocs dies vaig anar a l 'informàtic perquè el Vista em donava problemes. Resulta que quan navego amb Mozilla per un dels meus blocs, no es veuen els videos perquè tinc desactivat un dels plug-ins.
El cas és que ni instal.lant l'Adobe Media Player, els puc veure. L'informàtic diu que és millor que utilitzi directament Internet Explorer i m'oblidi de Mozilla perquè aquest és un dels "fantàstics efectes especials" del Vista.
Esperant que es carreguessin les successives pantalles, li vaig explicar que soc estudiant del màster SIC. Se'm va quedar mirant i em va fer la seguent pregunta: Fas còpies de seguretat (backup) cada dia de les teves pacs?........
....... Va posar el dit a la llaga. Em vaig sentir fatal perquè no les faig. Per un moment, vaig imaginar que passaria si totes les pacs que estic a punt de lliurar, amb la feinada qualitativa i quantitativa que m'han donat, fossin succionades per l'espai sideral, en alguna mena de problema que escapa a la nostra racionalitat, d'aquests que per la Llei de Murphy, acostumen a passar. No vull ni pensar-ho. Ni tan sols em vull imaginar com hauria de modificar el meu Google Calendar. Es com un mal son.
Ara, estic intentant adquirir l'hàbit de fer copies de seguretat cada dia quan acabo la feina. Sembla una xorrada però no ho és....

No hay comentarios: