martes, 24 de marzo de 2009

Benvinguda

Hol@ de nou,
Estic fent proves i aquest és el meu segon bloc de FT perquè l'altra em donava problemes. A veure si ara tinc més sort i puc publicar videos i accedir al compte.
Benvinguts al meu bloc de l'assignatura Fonaments Tecnològics de la Societat de la Informació del màster oficial de la UOC en Societat de la Informació i el Coneixement.
Tinc dos blocs més que us convido a visitar. Publico poc doncs no tinc tot el temps que voldria perquè m'agrada documentar-me molt bé abans d'escriure un post. He d'estudiar molt i llegir plé de llibres per la base de dades de la meva tesi. També penso que un bloc és una eina al meu servei i no al reves. Publico quan em ve de gust malgrat que soc conscient de la importància de tenir un públic al dia però no és la motivació dels meus blocs.
Fins aviat
Anna

1 comentario:

Rafa dijo...

Un detalle. Las páginas en negro, aunque te parezca elegante son difíciles de leer y además suelen ser de "chicos malos".