martes, 24 de marzo de 2009

Richard Stallman



Hol@


Volia començar a publicar parlant de Richard Stallman que m'encanta i us volia penjar un video de Youtube on ell canta però no sé per què, no puc penjar videos.


El cas es que m'encanta el hackeractivisme i el programari lliure. La filosofía de compartir i crear en estructures horitzontals, forma part de la Intel.ligència Col.lectiva. En un curs que estic fent sobre sostenibilitat i ètica social, estic treballant sobre les wikis i els efectes del programari lliure en el ciberespai i els hackers. Es molt interessant perque ens apropa a un nou món que poc té a veure amb les estructures verticals que ens han perjudicat durant segles.

El cas és que aprofito aquest post per fer proves i penjar una imatge seva. Així puc comprovar que efectivament, puc afegir imatges.

M'encata tota la seva filosofía envers la pobresa. Uns adjunto el link on podeu escoltar la seva cançó que es diu Guantanamero.

A veure si al proper post, algú m'il.lumina i em diu com puc solucionar el problema.
Fins aviat,
Anna

1 comentario:

Antoni Catany dijo...

Resulta cantagiós el teu afecte per Richard Stallman i la seva obra.
Avui en dia són noticia els pocs qui es mouen pels ideals...
Gràcies